S K O R P I O N S O L A R

Ultraljud!

Publicerad 2014-12-30 17:41:21 i Andra trimestern, Graviditet,

Idag fick vi se vår lilla älskling igen. Så himla magiskt ögonblick helt oförklarligt!  Babyn är 19 cm lång nu och allting såg bara fint ut. Barnmorskan zoomade in på munnen och då såg det ut som att underläppen var ganska stor, precis som Pärs är ☺️ Vi får helt enkelt se när den anländer. 

Vi såg även hur bebisen rörde sig, höll händerna mot ansiktet och gosade, och den sparkade till ordentligt en gång vilket även kändes i min mage, så häftigt! 

Barnmorskan kollade på typ alla kroppens organ, och berättade att saker  och ting såg bra ut. En stund blev hon lite tyst och då bultade mitt hjärta sönder, men sen började hon snacka igen så var nog inget särskilt. Man ligger på helspänn från början till slut för man önska så väl att bebisen ska må bra. 



Kärlek!

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2014-12-30 19:00:24

Mitt nya barnbarn💙

Postat av: Victoria

Publicerad 2014-12-31 11:19:33

Härligt att läsa att allt går bra <3

Postat av: My

Publicerad 2015-01-02 01:10:16

Men vad roligt gumman!!! Vilken liten kotte du har i magen❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela