S K O R P I O N S O L A R

Älskar

Publicerad 2014-11-20 21:09:35 i Första trimestern, Graviditet,

Jag själv önskar ibland att jag var en såndär som snabbt bara kunde "sy-ihop-nått" likt min begåvning att ba snabbt kunna koka-ihop-nått. Dessvärre besitter inte jag sykunskapen och har inte tid för att lära mig i dagsläget när så mycket annat tar tid. Därför älskar jag att syster Kajsa ständigt är i utveckling att skapa plagg, och att hon nu valt att skapa tre plagg till vårt ofödde barn glädjer mig hela vägen in i hjärtat. Kan inte bebisens mor eller far, så kan iallafall moster:) Kolla här vad vi fick igår
Så färgsprakande fina och mysiga!!! 
Kärlek kärlek kärlek. Nog får allt bebisen hemmagjorda plagg trots allt☺️


Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2014-11-21 09:14:20

Såå fint😘

Postat av: Petris

Publicerad 2014-11-24 15:48:28

så små och söta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela