S K O R P I O N S O L A R

Börjar vänja mig

Publicerad 2014-09-30 19:44:58 i Första trimestern, Graviditet,

Hej hallå. Jag börjar sakta men säkert vänja mig vid kroppen som ger mig känsla av mensvärk titt som tätt. Känslan är dock fantastisk vilket inte den riktiga mensvärkkänslan är, det är ju trots allt en bebis som växer:) och inte vilken som helst, min och Pärs baby. Galen tanke som får mig att le och bli varm. 

Jag lever livet iprincip som vanligt och kan slappna av nu till skillnad från första veckan då jag på något konstigt vänster pga nervositet och pirr ständigt gick och spände magen vilket kändes helt galet. Bebisen är fortfarande kvar, kroppen förändras var dag och jag är överlycklig. Lilla människa vad vi tycker om dig redan, vår guldklimp. 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-09-30 20:02:46

Va roligt att få följa dig här =) Så mysigt det här kommer att bli. Ni får komma och kika i ikeapåsen snart =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela