S K O R P I O N S O L A R

Senaste

Publicerad 2015-07-20 07:23:41 i Vardag, Äventyr,

Mina finaste❤️
Hedvig som här om natten fick för sig att det var morgon, medan hennes föräldrar var extremt trötta och sugna på sova vidare. Hade det varit Pär som väckte mig och höll mig vaken mittinatta hade jag blivit tokig, men nu då det är charmtrollet Hedvig går inte annat än att smälta och helt enkelt glida med på "hennes regler". Goding
Vi var på bildmuseet här om dagen. Har ju besök av Fredrik från Stockholm som diggar museet så varför inte:)
Hedvig vad däremot inte intresserad 
Lagom aktivitet en regnig dag 
Men vissa andra tyckte det var lagom att åka gummibåt i älven.... (Ett fenomen vanligt här i Umeå, ta bilen långt upp längs älven sedan blåsa upp varsin gummibåt, dricka några öl och glida en lång solig dag nedströms till en närmar sig city typ. Aldrig gjort själv dock men verkar sjukt härligt)
Fler från museet
När vi kom hem tog vi det maxat lugnt en stund, Pär plingade på gitarren och jag ammade Hedvig. Sjukt mysigt oxh viktigt med denna tid bara vi tre. Ganska sällan vi unnar oss den nu i sommar dessvärre då så mycket annat också vill hinnas med
❤️
Nöjd chäy efter den dagen, och såg forfarande inte helt förstörd ut innan läggdags så selfie blev en självklarhet. Ha!
Igår var vi på picknick med pappa, hans sambo Annabell, hennes döttrar (mina vänner sedan långt tillbaka) Petra och Stina samt Petras sambo Tobias och hans son Aron. Skitmysigt! Första gången Petra fick träffa och hålla Hedvig. Känns sjukt att hon som är en så nära vän ej träffat henne än, men hon är ju iofs bara 5 veckor gammal :)
Petra!❤️ hon som för övrigt sytt ett jättefint täcke/filt, vantar, mössa och dreggelhalsduk (eller vad de nu kallas) till Hedvig. Sjukt fint, har ej fotat tyvärr så kan ej visa nu ! 
Nu sovdags en sväng till! Trött efter all nattlig amning minst sagt!







Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2015-07-20 09:18:39

Mormors lilla piga😘💙så fina kort😘☀️☀️

Postat av: My

Publicerad 2015-07-20 22:04:54

Haha japp, en gammal olivburk😄 men lol så mys med gitarren och amningen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela