S K O R P I O N S O L A R

Shoppa loss på nätet

Publicerad 2015-03-01 18:45:55 i Andra trimestern, Graviditet,

Nu börjar det hända grejer. Nu har jag beställt hem två eco-nappflaskor som verkar vara toppen, tack för tips syster Linda. Samt en bröstpump, febertemp, snorsugare (ja så tror jag inte de heter på riktigt men är precis det den magiska saken pysslar med, suger snor ur bebisars näsor), blöjpåsar, medicinsked (ingick i ett set med bra grejer) och en speldosa. Mysiiiiigt. Undra om det var något mer? Jag minns inte, lätt att klicka och klicka och klicka och så ba oj, så mycket? Nåväl... Delat på två blir inte så dyrt! Haha får se vad Pär säger då han kommer hem från huvudstaden. Jag tror han uppskattar att jag tycker om att hålla koll på läget och styra upp;) Vi säger så! 
 
på www.ecokul.se köpte vi nappflaskorna, ett tips. Annars så kan jag meddela att idag har 70 % av graviditeten passerat. Åh. Jag är redan helt inne i nedräkningen känner jag, redan!? Haha.... Jag får skärpa mig, annars kommer tiden kryyyyyypa fram :) Fick iallafall veta idag att vi även kommer få en hokus pokus barnstol av syster Malin. Så najs, en sån jag önskat att ha men tänkt är för dyra. Berättade för henne vad som står på vår inköpslista och när det visar sig att de dyraste sakerna är sådant som mina systrar har över och vill ge oss, så skrattar jag och min tomma plånka av lycka. I veckan kommer stolen och spjälsängen flytta in, hurra hurra hurra.
 
Var en oplanerad sväng på stan idag också och fick mig en vit fin vanlig t-shirt samt en svart kort mini-poncho. Den tycker jag är perfekt nu när det är fint med en kula under alla klänningar och andra tighta plagg, men då jag gärna har något på armarna nu under vintertider. Konstigt hur ny en kan känna sig med ett enstaka nytt plagg i garderoben. 
 
Nu ska jag och bebiskulan lattja runt i lägenheten och städa, sedan chilla sönder i badet där jag även har ett nytt schampoo samt ny duschtvål som väntar. LIVET hoho. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela