S K O R P I O N S O L A R

Dagens form

Publicerad 2015-05-31 17:49:15 i Graviditet,

Vid frukostbordet imorse. Dagliga pillerintager Niferex och gravidpillz, smoothie och ibland har en tur och kan trycka avokado, keso och paprika-mackor. 
Dagens kula har denna form. Rund och stor som en basketboll eller tre. Såg dock inte så enorm ut på denna bild, nåväl. Den är stor. Jag svär. Naveln börjar liksom nästan gå utåt nu, inte ba platt utan ja ni fattar. Haha.

Och jag som trodde/hoppades på att få fira morsdag. Nä, får vänta verkar det som:) Nu står vila på schemat, snart kommer syster M hit och då ska jag bjuda på hemmagjord rullpizza...... Bäste rätten ever ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela