S K O R P I O N S O L A R

Pär på natt jag på familjärt äventyr

Publicerad 2015-11-29 13:37:02 i Graviditet,

Nä Pär jobbar natt tycker jag ibland det är lite olustigt att sova hemma själv (fast med H såklart.) Så igår bestämde jag mig för att ta pick och packet och åka till syster K. Vi började med att hälsa på hos Markus, Erika och August! Skitmysigt, ongarna bakade pepparkakor och badade badkar, överlyckliga! 
Svårt att inte tjuvsmaka
Vuxna fick hjälpa till litegrann så inte kakorna blev tjocka bajskorvar

Finns det något godare än kaffe liksom såhär fika-hänga-snacka-dricka kaffe. NAJS
älskar hur väl en tar tillvara på dagarna mer sedan H kom till världen. (Måste ju liksom kliva upp i tid osv) Innan dess var det så mycket sova trött lat wöööö, nu spelar liksom inget roll, eller ja jag har blivit bättre på härda och det är rånajs. Det är bara å tuta och köra!Idag var vi ute i skogen och letade en gran. Tråkigt att all snö försvunnit men mysigt ändå! Började dessutom morgonen med att tända adventaljuset och äta frukost alla tillsammans, sjukt familjärt. YES!
Glad mama trött kiddo Roligt att deras katt alltid följer med ut på promenader 😁 Något mer som är roligt är att denna skog är deras, konstig grej liksom! Wow!


Här har vi julgransoffret, det lönar sig minsann inte att vara tjusigast i skogen! Rip aribaaaaa!

Vi har dessutom även druckit glögg och ätit pepparkaka idag. Då fick jag minst sagt ett lyckans rus i kröppen. Jul!❤️ 

Innan H fanns hade jag kanske hunnit ta på mig sockar vid denhär tiden😂 älskar att vara mamma! Puss

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2015-11-29 19:21:19

Haha, granen såg liten ut då Kajsa sågade, men då hon bär den ser den större ut😜😜😘

Postat av: Kajsa

Publicerad 2015-11-29 19:31:46

Vilket mysigt inlägg! Älskar att ha er här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela