S K O R P I O N S O L A R

Äventyra?! Hur har jag tid.... Ooooops

Publicerad 2016-04-25 11:23:07 i Graviditet,

Igår var en äventyrsdag! Vad tänker jag med?! Vi som har tusen saker att göra?! Förlitar mig nog på mammas genialiska drag gällande att strukturera planera och röjja. Mamma som kom till oss idag för att hjälpa till i några dagar! Jävlaranama! Inser nu hur galet mycket vi har att göra, blir inte en sekund ledig av min vakna tid denna vecka 🙈✌️men, nåväl åter till gårdagen; först kom farfar till Hedvig på besök! Jiiiiho 
Därefter kom Vicky och busade! Hurra hurra!
 vi bestämde oss för att fara på äventyrbasketäventyr!
stefan plockade vi upp på vägen! Wow så kul med stora bollar att studsa och kasta utomhus tyckte Hedvig 😍kul som tusan! Med oss hade vi kaffe, godis, gorillan och välling/ersättning. Hedvig tog natt i vagnen efter ett tag och vi kunde fortsätta "spela" en stund till.

 Älskar att se möjligheter i att ta med fröken fastän det ibland passerar sovtid. Allt löser sig och hon blir van och nöjd oavsett var. Efteråt for vi hem till Stefan och hängde, Hedvig forsatte sova varmt inbäddad i vagnen men vaknade sedan till och då övervägde jag "antingen ta in och söva henne i hans säng eller passa på att gå hem när hon ändå är nerbäddad" så vi kastade in handduken och gick hemåt! Eller bussade!:) skitmysigt att hänga med fina människor sådär! nu tillbaka till verkligheten; Hedvig ska sova och det är plötsligt snöstorm ute?!?! April-väder alltså! Hedvjg tycker flingorna är ganska så magiska. 

Barnet sover och jag ska fixa lite soppa till mig och mamma innan vi fortsätter kriga på!

För övrigt började jag gråta då mamma kom, så glad att se na. Inget hon vet dock, gjorde det lite i smyg för annars hade det blivit ett rejält gråtkalas då hon är expert på börja gråta om andra göre hahaha!❤️❤️❤️❤️


Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2016-04-25 21:11:57

Haha:)) men gulle😥😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela