S K O R P I O N S O L A R

Bärstol IN LOVE

Publicerad 2016-02-23 21:21:17 i Graviditet,

ÅH nu har vi fått hem vår bärstol! Jag är kär och vill ut och vandra NUUU! Så många bra saker tex att 
- Den kan stå själv så om Hedvig somnar i den gör det inget om "vi kommer fram" och måste ställa av oss den. 
- Den har liksom en liten mjuk groda/kudde som hon kan gosa mot om hon vill vila huvudet och somna under de kommande långa vandringarna 
- Den har väldigt bra bälten både för den som bär och för barnet
- Den har ett regnskydd som lätt går att dra fram från ett fack för att bilda ett tak ovanför barnet (fatta mys å sitta där under medan regnet droppar, likt ljud från ett tält)
- Den hade en utvikbar blöjbytarmadrass lätt att ta med på tur
- Den har många olika fack att packa annat i
- Den äger och jag längtar till jag får prova! Pär kommer nog testa redan imorgon när jag är på jobb ååååååååå kul!!
Här med regnskydd påoch här utan
VAUDE SHUTTLE PREMIUM 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela