S K O R P I O N S O L A R

Frukost stund osv mmmm

Publicerad 2016-02-03 06:39:49 i Graviditet,

Ja frukost är det bästa jag vet. Inser det då detta för mig är den "tråkiga, snabba varianten" av frukost för "jag inte hinner mer". Nu hade jag ändå 30 min på mig att äta denna frukost dessutom. Så nog hade jag hunnit mer egentligen, men den här lugna tiden av njutning med långsamma tuggor är värd guld och måste prioriteras minst lika högt som själva innehållet☺️🙈😁  Därför äter jag ofta frukost när kiddo sover.... som nu då jag är uppe före tuppen och alla andra på jordklotet, och en mammaledig dag trycker jag frulle när H sover sitt förmiddagspass ☺️ Winwin!zoooooom
Har försökt tipsa en och annan vän om denna yoghurt, för den är så-satans-god! Testa göra exakt som jag och kombinera en skvätt yoghurt med en cirkel sirap och strö över några  mortlade kardemummor, ös ner bananer främst och sen annan frukt vid intresse, frön för att neutralisera festligheterna 😂 sen sleva i dig och njut. Så sjukt GOTT det är! Just denna yoghurt också, grekisk! Arla. Föredrar närproducerat men hittar ingen motsvarighet! Denna finns inte överallt men har funnit den på Coop här på å-hem, samt Ica maxi! Håll utkik och köp hem! Ps sirapen ett måste! 

Adjö!



Kommentarer

Postat av: my

Publicerad 2016-02-03 08:20:38

men så sjukt med turkan på burk!!! är den lika tjock som turkisk yoghurt?

Svar: Grekisk 😂 på .... Kartong? Haha! Inte lika tjock i känslan som turkiskt, lite mer rinnande och härlig 😊🍉😊🍉
Evelina Sandström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela