S K O R P I O N S O L A R

Kamera!

Publicerad 2016-02-06 10:01:44 i Graviditet,

Åh! Jag känner verkligen att jag vill ha en ny kamera. Eller snarare en kamera som kan filma. Min kamera kan filma, men det blir så sjukt inzoomat och minnet blir fullt direkt. Dessutom tycker jag att min systemkamera är lite väl stor och tung, vilket är en stor anledning till att den sällan får följa med numera. Vet ju själv hur roligt det varit att se filmer från när jag var liten. Så att filma Hedvig skulle jag verkligen vela göra mer, men iPhonen blir liksom inte heller bra då det blir så mörkt så fort jag ska filma. Nä, helst av allt en snärtig liten kamera som kan fota och filma, samt som har wi-fi eller vad det nu är som krävs för att bilderna direkt ska kunna hoppa in i telefunken!😊 Hedvig blir ju bara äldre och har blivit sjukt lite filmande på slutet. Minns att jag förr ba måste filma mer!!!! Då jag filmat skitlite när hon var nyfödd. Foto är ju kul men på film får en se så mycket mer! Det är mys!:) känner även en viss stress i att framkalla saker. Vill liksom framkalla massa bilder hela tiden, vill även att filmerna ska läggas på rad och kunna bilda en "längre film" på en skiva eller något annat. Nä, styra upp det här med digitala saker på olika vis är på tiden! 😊
❤️

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2016-02-06 15:07:47

Sälj kameran och köp en annan😜Bra början😜

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela