S K O R P I O N S O L A R

Pär❤️

Publicerad 2016-02-14 20:49:37 i Graviditet,





Min fina prins P som jag träffade tack vare min fina Lena. Hon visade en bild på honom på instagram båda helt ovetande om vem han var. Han kanske är din blivande man? Ser ut som någon för dig sedan vips råkade jag se honom av en slump en vecka senare, med en halv sekunds marginal, sprang ikapp denne okände man och berättade att han var blivande far till mina barn typ. Vi blev tillslut kär och ihop och har haft skitroligt tillsammans och verkligen blivit ett. Lycklig att få vara Pärs flickvän, sambo och mor till hans barn. Lycklig att få somna och vakna med honom. Av hela mitt hjärta älskar jag denna människa, bästa han gjort är att bidra till att Hedvig finns hos oss 😂❤️❤️ kärlek!

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2016-02-14 22:44:03

Söta familjen💙

Postat av: My

Publicerad 2016-02-14 23:45:26

Du är så modig som skriver ut kärleken bara så där!!!😚

Svar: Jo satan så modig! Rädd för vad som kommer hända nu men det var en risk värd att ta 😜😜😝🎉
Evelina Sandström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela