S K O R P I O N S O L A R

Somna i famn

Publicerad 2016-02-21 21:54:54 i Graviditet,

Finns inget mysigare än när ongen somnar i ens famn. Ju äldre hon blir desto mer sällsynt är det, och därför även extra mysigt de gånger det sker. Åh åh åh! Håller henne alltid lite extra länge när hon somnat i min famn, pussar på na och bara njuter av lugnet och närheten, tryggheten med varandra. Min fina!

Ikväll kollade jag på första månaderna i denna blogg. Började för er som inte vet blogga här direkt jag fick veta att jag var gravid. Först i en låst blogg enbart för att lätta på tankar, hjärta och oro att förlora fröet i magen Kolla här vad jag bland annat skrev en gång
Såååå konstigt att läsa idag då mina fantasier och tankar där och då är vardag och verklighet nu! Återigen vill jag nu trycka på hur roligt det är att skriva och bevara!!!! Nu då jag läser mina intensiva tankar från förr kan jag känna en, om ens möjligt, större tacksamhet till att jag har Hedvig hos mig och att allt faktiskt gick väldigt bra! Självklart går det att minnas vissa bitar utan att ständigt skriva, men sådär på djupet känna sig tillbaka in i samma känsla som förr, blir mer möjligt med detaljer i en text. Älskar att jag bloggade så mycket under graviditeten! Ska verkligen skriva ut allt en vacker dag också och göra en bok till Hedvig. Men den dagen är inte idag, puh :) rena Bibeln så mycket som jag skriv! 
Hedvig utmanade solen i arga leken idag😍
Adjö!

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2016-02-21 22:39:46

Sötaste😘

Postat av: Kajsa

Publicerad 2016-02-24 01:29:06

Superbra att skriva.. Älskar böckerna mamma skrev till mig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela