S K O R P I O N S O L A R

Tips gott

Publicerad 2016-02-10 06:30:04 i Graviditet,

Crazy snygg bild i know! Det gröna är sånthär sockerärtskott ellee vad det nu heter. Skitgotttttt på tex mackor eller klippt i sallader. Alltså verkligen! Finns dock inte överallt, jag hittar det oftast bara på Ica maxi. Lite keso under lite ostskiva över : bra ostig macka 😊👍 ost är gött! Däremot känner jag ingen som blir så arg som Pär om jag "råkat" ösa ner lite fetaost i maten, gryta ellee vad än det nu kan vara. Han påstår att han inte gillar det.... 🙄 men så slänger jag i smyg ner det i maten så den liksom blir smulig och inte syns, och efter han ätit upp och sagt sjukt god middag!!! Vad duktig du är på laga mat älskling du är världens bästa! (Okej... Kanske inte riktigt så 😂 men ca typ) så brukar jag släppa bomben och berätta med fett leende på läpparna att det var ett helt feta-paket i grytan! Liksom för att visa att han visst gillar feta, i mat! Ha. Inte poppis lek enligt alla inblandade 😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela