S K O R P I O N S O L A R

Öppna förskolan hjärta familjen S

Publicerad 2016-01-22 09:24:01 i Graviditet,

Hej! Förlåt mig vilken svikare jag är jäntemot alla mina trogna läsare 😨 

Igår var jag för första gången på öppna förskolan med Hedvig. Alltså vilken grej! Wow säger jag bara! Rekomenderar det starkt till alla ni där hemma! Den vi var på hade liksom flera olika braiga rum, lekrum, rörelserum, pysselrum, mysrum om en vill vara ifred och amma utan busiga barn runtomkring tex, matrum och matsal där en kan värma egen mat men också köpa kaffe, barnmat, fika osv väldigt billigt ifall en inte har med sig, sedan toaletter och sånt där och ett allmänt rum för sångstund osv. Bara  hur mega som helst. I min fantasi skulle det vara ett lekrum proppat med livliga ungar och föräldrar, där en styr undan leksakerna sedan för sångstund men nä herrejissus mycket mer harmoniskt och trevligt än så! Var på en träff där barn är 0-1 år så det är kul och lagom tycker jag! Hedvig var superglad och nöjd hon också! Så hädanefter vet ni var vi finns varje torsdagsmorgon ☺️

Nu ska jag sörpla i mig kaffet medan ongen sover sedan leka frisör och klippa min mammas lugg. Jo, hon är som vanligt här och har sovit över några nätter, men idag åker hon hem till idyllen igen :) 

Okej tog typ nada bilder igår, förutom denna då Pär ville veta vad vi hade för ossoch denna på mor mjo tog faktiskt några fler sjukt ointressanta, denna (orkar inte förklara haha så långsökt)och denna
Haha! Pics of the day! Visst ser det mysigt ut att sova där? 😋




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela