S K O R P I O N S O L A R

En dag i köket

Publicerad 2016-06-03 19:45:23 i Graviditet,

Idag har jag stått i köket exakt hela dagen, och gillat det från början till slut. Liksom "japp då var det klart, vad ska jag börja med nu?" Wow. Älskar sånt flow och kändes helt OK att hålla sig inomhus idag då vädret varit siså.  Första jag gjorde var islatte till mig och Pär när lilla H hade vila 
därefter gjorde jag hemmagjord müsli, så sjukt nice att ha! Blev riktigt mycket! Fick smaka det hos min kompis Lena för några veckor sedan och kände direkt att jag var tvungen att göra något liknande själv!
därefter slängde jag ihop en kaka i en sockerkaksform som är nyttigare än andra kakor. Blev ju som väntat inte heller lika god. Men den funkar för den som vill vara nyttig när det nu ska bli (trycker massor med godis för tillfället 🙈😊☀️)sedan fixade jag en gryta som vi ska äta imorgon på fjället med pärs pappa och syster som kommer hit över helgen! Yey!
NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela