S K O R P I O N S O L A R

Exakt ett år sedan, magi nostalgi

Publicerad 2016-06-10 09:09:27 i Graviditet,

För exakt ett år sedan sipprade vatten ur mig. Syster K med barn hälsade på och min hjärna var bland rosa moln. Det var en obeskrivligt konstig känsla som samtidigt var helt oslagbar och full av förväntan. När var hur kommer min förlossning bli? Nu var den liksom inom räckhåll. Shit så häftigt! Kajsa tryckte på min mage så vattnet for ut mer och mer; allt för att bebis skulle komma. Allt var bara så speciellt och jag minns det som om det vore igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela