S K O R P I O N S O L A R

FREDAG visst känner ni YES?

Publicerad 2016-03-04 14:26:10 i Graviditet,

Grattis till fredag kompisar! Hur mår ni? Jag mår helt OK. Börjar friskna allt mer och det känns ju bra lagom till helgen, yey! Jag sa till min vän en gång att fredagar är alltid så lyxiga hos alla, iallafall hur det framstår. Jag sa även att jag önskar att en själv alltid hade den glöden och orken att alltid göra fredagar lite extra bra. Men roligt nog så har jag sedan dess nästan lyckats. Idag har jag planerat göra lyxmiddag till mig och Pär, jag har gjort mig lite extra tjusig och jag känner den där glädjen i kroppen trots trötthet osv. Det är ju så kul att känna att vissa dagar är lite mer speciella än andra, och också "leva upp till det" så länge det inte bara känns stressigt och hetsigt. Här hos oss blir det alltid lite hipp som happ, vi kan äta något jävulskt lyxigt en måndag och tänka "äh måndagar är annars så tråkiga så varför inte lyxa till den lite!?". Min sambo jobbar alltid olika dagar och kan få "helg" mitt i veckan osv, så vi har det alltid lite hullerombuller vi. Skit samma, nu i detta nu, IDAG är det fredag!!! Njut! Käka något lyxigt, unna er något extra och tänk på hur bra livet faktiskt är! 

POK
Bjuder på några bilder från en dag(ar) som var prima på alla sätt å vis. Jag och Pär tog vårt pick och pack till fjälls och levde i tält några dagar, fiskade, gjorde massvis med eldar, drack minttu och hade bara jävligt roligt och mysigt! Att åka på sånahär resor, DET är romantik för mig! Ha lite skit under naglarna, lukta svett och vara allmänt ofräsch och smutsig men bara ha så fruktansvärt roligt och mysigt där fokus är något helt annat! Leva i naturen och inte ha det så jävla praktiskt, i love it
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pär

Publicerad 2016-03-05 09:15:50

Gamla pärlan❤️❤️........skojja

Postat av: Mamman

Publicerad 2016-03-05 13:30:03

Så fina kort😘

Postat av: Julia

Publicerad 2016-03-06 23:30:38

Men HALLÅ vad vackert!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-07 06:54:09

Vad är det för vackert ställe bilderna är ifrån? Kan du inte göra ett inlägg om fjällen, hur en ska tänka vid fjällvandring, vad en ska ha med sig osv? Gärna med bebisperspektiv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela