S K O R P I O N S O L A R

Friday im in love

Publicerad 2016-03-05 00:07:22 i Graviditet,

Kärlek till denna lilla skrutt alltså, som visar upp sina riskorn till tänder så fint så fint 😍 Har jag sagt att hon lärt sig krypa?❤️❤️❤️❤️och det är verkligen kalaskul med nytt hår alltså! Blir alltid lika chockad då jag passerar en spegel! Arrrriba Ariba! 

Ikväll har vi haft besök av Måns, Jossan och Pärs kollega Mattias. Skitroligt! Käkat hemmagjord burgare med massa såser jag skapat, och spelat risk! Love it! Nu ligger jag redo för John blund lite väl sent, hoppas Hedvig röstar för sovmorgon imorgon :))))) känns i skallen när en är smått sjuk, lite sådär extra när en är vaken såhär länge! Ha. Vad hände med tidsperspektivet? Kl 00.00 var ingentiiiiing för två år sedan! 😂😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela