S K O R P I O N S O L A R

Helg i bilder

Publicerad 2016-03-13 18:30:30 i Graviditet,


Medan Pär visade sig vara matförgiftad eller magsjuk flydde vi hemmet och mötte upp två av mina äldsta vänner och så älskade Aliiiice👏 (i vagnen till höger)
köpte hem sex sånahär flaskor samt en korg tillhörande som de kan bäras i. Såååå mycket trevligare att dricka smoothie ur såna än bara vanliga glas! Och tänker mig läskande iskalla gosaker  att servera i dessa i sommar, wowowow vad trevligt och gott!vi har även hunnit med en utflykt med goa människor i helgen, käka muurikka-mat och ha det mega! Love it!

Efter mat var det dags att söva de små så vi gick på en prommis och kände oss som riktiga lattemorsor som bar varsin kaffe ut i fina byn haha!alla vi mötte log eller skrattade åt oss, vi också! 🙈❤️ Multitasking uti bynhunnit med mängder med gos med denna pingla! HEDVIIIIIG!
och idag besökte vi ett för oss nytt ställe, världens bästa sagovärld för små!
Hedvig älskade stället, dit måste vi igen!
tittut🙈☺️
vad är väl bättre än kvalitetstid med mina två älsklingar? Så fantastiskt underbart! 

Nu är mor här och vi ska äta potatissoppa som jag stått och "onnes med" (som mamma själv hade uttryckt det) hela kvällen 😛

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela