S K O R P I O N S O L A R

Påsk hos syster Malin

Publicerad 2016-03-26 21:43:21 i Graviditet,

Ja då var påsken avklarad, lite så japp typ! Nästan. Vi var som jag tidigare skrivit hos min syster i fredags och knäppte en hel drös bilder då. Till att börja med; världsväder! Yes!!!!medan vissa arbetade i hagen var andra (jag och H) ute på somna-nu-promenad Efter det väntade fullt ös i backen. Har ju en hög syskonbarn så självklart stod lek på schemat hela dagen lång mer eller mindre Ja, som ni ser bor de idylliskt. En backe just intill gården, och stall med hästar på andra sidan, och så älven, grillstuga, allt. Rubbet. WowHästarna fick också hänga och fira påsk ett tag, var ju tvugna att testa nya sadlarna! Yeyyymor och dotter i galoppen (människorna alltså haha)sedan försökte jag ta en härlig bild på mamma med alla sina barnbarn (förutom ett som vid detta tillfälle var ute på ridtur)mja, glada för inget? Nä skulle inte tro det! Krävs en väl erfaren entertainer för att lyckas få en hel hög kids så glada som på bilden hahaha. Behing the scenes🤗syster Malin yill vänster som blev 39 i veckan, syster Kajsa till höger och lillpluttan i mitten. Syster Linda fattas på bilden, och extrasystern Andrea! Ps lägg inte märke till pepparn jag odlat på tanden! Okej?efter massa mat och sånt blev det dags för dagen höjdpunkt!!! PÅSKGORILLAN!!!!! Som tradition i vår familj har vi år för år haft en påskgorilla som kommer med alla ägg, skräckblandad förtjusning hos stora som små! Ah!:) var kunde den vara denna gång?! Vad skulle han hitta på? Ingen visste.. Plötsligt hörde alla ett ljud långt borta!! Oh no! Oh yes!!!??? Det var gorillan som kom skuttandes???? fram. Ah! Och ägg han gömt fulla lilla skogen! Barnen letade och blev överglada som en blir över ägg
Och Hedvig som för första gången fick träffa gorillan var huuur pepp som helst! Yey! 

En bra påsk med andra ord!☺️ idag gjorde jag asgod smoothie och lite gött pålägg till mackor, fikamysa för att därefter ta oss ut på en dagstur jag hedvjg och Pär! Mysigt! 
Hedvig somnade så Pär passade på att roa sig själv med att tälja något jävulskt snyggtMysig dag! Godnatt!!!!

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2016-03-27 10:03:38

Så mysigt vi hade det,och oj.,.,, jag missade totalt att ett barnbarn inte var med på bild😜😜

Postat av: Kajsa

Publicerad 2016-03-27 16:48:51

Så fint inlägg och HERREGUD vad många vi är!! Bilderna i backen ser ut som att de är tagna en dag med mycket besökare i Agnäs.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela