S K O R P I O N S O L A R

Bo hos någon annan

Publicerad 2016-05-14 08:02:14 i Graviditet,

Jag tycker det är rätt trevligt att bo i någon annans hem. Såklart är det alltid lite nervöst då en inte vill att något ska förstöras, och med en liten vild onge är det aldrig någon garanti liksom ha! Nyss upptäckte hon en stor fin blomma som hon gärna petade på😅 men tur är att detta hem har så mycket roliga leksaker att undersöka! Jag själv blir också så inspirerad till vårt kommande "riktiga" hem. Där vi annars bor (som vi nu hyr ut) är allt liksom sånt vi fått, saker andra ej vill ha kvar eller liknande. Vi har liksom bara ett hem, men som ingen av oss trivs i! Så nu efter sommaren när min mammaledighet är slut kommer jag äntligen kunna tjäna en peng (inte studerande längre yeeeee) och då kommer vi ha råd att köpa nytt! "Bygga upp från början", fast inte bygga dåra mer än bygga ihop en hylla kanske ha😅 Ska bli så jäkla kul! Snor en och annan idé från detta hem vill jag lova ☺️
imorse åt jag och skrutt frulle ihop medan pappa tog sovmorgon. Något mer trevligt med att bo hos andra tillfälligt är att äta på nytt porslin, och med tillfälligt boende såhär så köper en alltid lite enkel men lyxig frulle! I like it. Roligast av allt är att kolla in kaffekoppar, och har helt klart hittat en av de bästa kopparna ever i detta hem! Mmmmmmmm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela