S K O R P I O N S O L A R

Check

Publicerad 2016-05-28 22:25:12 i Graviditet,

Ännu en sanslöst bra dag att avchecka. Packade ihop och vandrade uppa fjälla. Så fint och bra väder som vanligt haha och magisk tid att vandra här. Liksom varmt och hett i solen, men samtidigt snö kvar när du kommit upp en bit. Konstig känsla att svettas i t-shirt, när du går på snö! Tog tillochmed av mig tröjan när vi väl kom fram, SÅ varmt. Käka lunch utomhus är väl det bästa som finns?! Hela naturen helt för dig själv, magiskt. Familj på äventyr krokiga fina träd, formade av vinden skulle jag gissaNär vi väl kom fram fick H äta sedan byggde vi ett solskydd och la henne på/i en sovsäck vi hade med oss som "säng". Det gäller att vara påhittig för att det ska funka med en liten en😁barnmat ute i naturen, igen. YESkolla här, lättklädd, snö och svettig. Najs❤️
älskar solens magi på min hud! Brun, yes!!!
åt "rester" och skrattar åt hur gott det kan va. När hamburgerbröden var slut så stekte vi vanligt bröd istället i smör, hackad vitlök och salladskrydda och la sedan dem i kaffefilter. Fyllde med god sås sallad och saker, halloumi OCH fetaost wow. Sjukt gott! SJUKT. 

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2016-05-30 13:52:26

Ser då bara mysigt ut☀️Snart kommer mamman och ingeborg😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela