S K O R P I O N S O L A R

Senaste dagarna

Publicerad 2016-05-17 21:42:22 i Graviditet,


Senaste veckan har Hedvig älskar min hemmagjorda middag på ett vis jag önskar alla visade det. 
Senaste dagarna har vi varit på en folkfest, gratis tillställning där en lokal artist spelar osv, denna gång var det vår vän Oskar! Riktigt trevligt! Hedvig diggade det!
här är Oskar som visar upp omslaget till hans skiva som finns på spotify
hedvig med morfar och pappa, lyckans ost! 
Samma dag var vi på fik ggr två, med morfarn och massa kompisar till mig! Heldag på stan som var kanonmys!!
har även hunnit hänga med vänner på impulsiv dag down town. Skulle egentligen till en kompis som fått tvillingar men då Hedvig började visa sig förkyld ville vi ej riskera smitta de små små liven, så dagen fick en plötsligt vändning och jag åkte skateboard igen för första gången på hundra år och det var så kul att bara rulla rulla rulla, försöka  nå trix och misslyckas men åter bara rulla! 

Absolut senaste dagarna har varit lite kaotiska hemma, planer har fått ställas in pga sjuk dotter som snorar slemmar kräks pga slemm och hostar. Tack och lov tror jag det håller på vända!!!! Att ta hand om ett sjukt barn är jobbigt på så många vis! Lilla lilla vän!❤️ vi har flyttat ur lägenheten vi fått låna av våra vänner och är evigt tacksam för den möjligheten. Inatt mellanlandar jag och H hos min mamma där H fått gunga framför kamin och bara myst på. Mamma och jag har haft tjejkväll och imorgon tutar gänget vidare till nästa övernattningsställe; Fam Öberg-Axelsson. Mja, hyr ju ut vår lägenhet andra hand redan så glider runt hos nära och kära fram till flytten. Det har jag nog redan skrivit? 

Puss och godnatt skatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela