S K O R P I O N S O L A R

Godmorgon kompisar

Publicerad 2016-02-17 06:44:30 i Graviditet,

Ibland går dagarna bara på utan att jag ens hinner reflektera över det och ibland blickar jag tillbaka och kan knappt minnas vad jag gjort i veckan just av den anledning att allt bara rullar, allt bara är. Ibland är det så skönt, men ibland längtar jag så enormt efter "något mer". Läste syster Kajsas blogg just som hon och hennes familj startat då de är på g att börja driva eget företag snart. Där skrev hon om hur de planerar, vad de kommer göra osv osv osv. Jag kände då att fan vad kul! Vad schysst med mål, stora planer att förverkliga osv.  Tänker jag till lite mer så har ju vi faktiskt också mål och planer, bara det att en ibland vill börja NU! Bara ibland en känner att förändring ska ske NU! Mjo, Pär min sambo han har alltid gillat att vara i farten, med det sagt att åka till fjällen och åka bräda ena helgen för att fara till världens bästa fiskevatten nästa helg för att lira tennis helgen därefter. Han gillar att göra saker, hela tiden nästan om han fick bestämma, och han gillar att resa och se framemot saker. Där är jag också! Resa har jag inte gjort så mycket, men att se framemot saker, att det ibland ska ske en större förändring gillar vi båda! Vi är faktiskt rätt impulsiva den ena mer än den andra och det gillar jag! Vad skriver jag nu ens? Vet knappt! Men mja just precis nu är jag i ett mode där jag längtar till något nytt! NU!:) men i maj ska vi troligtvis utomlands och därefter flytta till någon helt annan miljö och leva ett helt annat typ av liv och just den är så rätt i tiden för oss båda! Fy vad kul det ska bli. Det ser jag framemot! Men innan vi är där får vi försöka stilla våra behov med lite pimpling, grillning, snöplumsning, skoterkörning och annat smått å gott!

Klockan tickar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela