S K O R P I O N S O L A R

Flytten under räckhåll

Publicerad 2016-04-27 18:07:16 i Graviditet,



Fina välstädade hem! 😅 Lite lagom kaos just nu. Men vi tar oss framåt i all packning, sortering, slängning osv! Hedvig har verkligen levt rövare ikväll med alla sina kläder, sjukt roligt att se!


Annars då? Haft besök av My idag som valde att anmäla sig frivilligt som hjälpreda i vårt kaotiska hem! Sjukt snällt och sjukt duktig på städa och styra!!sedan är mamma forfarande här och hon är ju oslagbar! Dreamteam👌
Här poserar hon med presenten Marcus,38, fick av mig igår när han fyllde år. En burk med alla "nyttigheter" jag hittade hemma (pass på rensa nu då vi flyttar) kokosgrejsemojs, hackad mandel, frön av alla dess slag, nötter, torkade bär osv osv osv. Allt för att fixa "beachen 2016", jo jag är lite rolig jag då beachen är det sista Marcus skulle lägga en onödig tanke åt ✌️ 

Nu lägger mamma Hedvig och jag ska packa frökens kläder till Italien! Pär är och fixar kvällsgotta, trots allt sista natten mamma sover här, på hela hela sommaren! Aaaah! 😁❤️ konstiiiiigt!!!!!!❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2016-04-27 21:31:00

Ja, konstigt att ej besöka ålidhemmet förrän i september:( men mamman,mormor, svärmora kommer på besök till er i fjällvärlden😜Tack för att jag fick äran att hjälpa till i flyttstöket😜😘😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela