S K O R P I O N S O L A R

KLÄDER

Publicerad 2016-06-01 20:17:10 i Graviditet,

Nu ska jag berätta om Hedvigs kläder. Vi har max köpt fem plagg till Hedvig, någonsin skulle jag tro (räknar ej mössa å sånt då). Ändå är hennes garderob storlek 86-92 överfull! Alltså, verkligen minst 15 plagg per grej (långärmade, t-shirtar, byxor, pyjamasar osv. ) långärmade tror jag snarare vi har 30 olika av? Vet inte, ej räknat men det är massor! På ett vis är det nice för då är det inte alltid stress med tvätt (nu då det är lite komplicerat med tvätt här i Tärnaby) men på ett annat vis i-landsproblemsjobbigt. Allt har ej plats i garderoben, snart är alla ytor i vår hem hennes garderob 😂😊 Vi är otroligt tacksamma för alla som köper och skänker kläder till oss, snacka om vinst gånger tusen! Systrarna mina som "gjort bort" barnaskapande har ju verkligen gett oss allt! Regnkläder, skor, vantar, solhattar och så vanliga kläder, yes! Lyx! Här kommer några av alla favoriter som vi nydligen fåtthur grymma är inte dessa?


Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela