S K O R P I O N S O L A R

Första positiva testet

Publicerad 2014-09-24 16:00:33 i Första trimestern, Graviditet,

Såhär extremt svagt var mitt första test,
Som gav mig rus och klappningar att hälften vore nog! ❤️  Detta var dessutom en väldigt lyckad bild där det syntes bra tyckte jag, ha! Ni som inte vet, det längst till höger är ett streck som dyker upp oavsett, sedan det svaga lite åt vänster betyder att jag är gravid, testet är positivt. Det ni därefter ser mer till vänster ser också ut som streck på bilden men det är bara skugga och att det är annat material på stickan.

Total lycka! Förstår fortfarande inte. Längtar till magen växer:) 

Älskar när det känns något där inne i magen och hur tunga mina bröst blir dag för dag. Märker även att mitt humör är lika "bra" som dagen innan mens, härliga tider, och värre ska det väl bli. Lättirriterad (tex nu då jag skriver och mobilen stavar om hela tiden, sjukt jävla frustrerande!!!!!) och grinig, haha! 

Problem som problematiserar vardagen: Jag sover skitdåligt på nätterna och är helt slut på dagarna. 

Jag är ändå glad och nöjd, alla problem är så varmt välkomna för anledningen att dom finns är just tack vare det bästa som hänt mig!

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2014-09-24 20:23:52

Tanken har slagit mig att du nu ÄNTLIGEN skulle få sova ordentligt eftersom en är trött som satan i början meeeen icket nej nej.. Du är som ett problembarn vad gällande sömn. Annat är det med mig, jag sover nu, sittande på en pinnstol.. nejdå, jag är vaken MEN jag hade kunnat sova. Hoppas du får sova snart!

Postat av: Victoria

Publicerad 2014-09-24 20:46:36

Längtar ocksåååååå!:))) <3<3

Postat av: Mamman

Publicerad 2014-09-25 06:30:59

Sov sov sov:):) du kommer nog att kunna sova:) och tänk nu inte på allt som kan irritera dig, NJUT nu av detta istället, och bara gå och små nynna och tyck att livet är bäst. Låt inget irritera dig utan må bara bäst i din och pärs nya lilla värld:):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela