S K O R P I O N S O L A R

Min två kärlekar här i livet

Publicerad 2015-08-27 23:58:12 i Graviditet,


Sagostund med sin papsi på bilden nedan. Att läsa för sitt barn (och föra boksamtal; prata kring det en läser, ställa frågor och få barnet att reflektera och fundera, göra barnet delaktigt) har jag i min förskollärarutbildning fått lära mig är en av de bästa aktiviteterna för att stimulera barnets språkutveckling. Tips till er med lite äldre barn, och varför inte börja redan med småttingar? Bara hur mysigt som helst att färdas in i sagornas magiska fantasivärld med dess färgglada bilder.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela