S K O R P I O N S O L A R

Jag är kär

Publicerad 2015-07-28 22:41:46 i Graviditet,

Gissa om jag smälter? Hedvig har verkligen börjat le på riktigt nu, medvetet liksom. Så sjukt magiskt! Var morgon då hon är nyvaken får hon käka och alltid under tiden hon äter och vi får ögonkontakt och jag ler, så ser jag hur munnen på henne börjar flina och ögonen kisa. Kan inte låta bli att smälta! Så ny morgonrutin har för mig blivit att prata med riktig bebisvänlig röst och le ikapp med min älskade dotter som verkar älska denna morgonstund minst lika mycket som jag😍 Oslagbart! Så stort att hon börjar kunna uttrycka känslor mer, kunna visa sig glad liksom. Åh. Livet med bebis äger! Just precis i detta nu ligger vi hud mot hud, hon har somnat liggandes på min mage efter amning och det är också en såndär magisk stund som är helt oslagbar. 
Två från idag då vi snackade i vagnen😭😍❤️


Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2015-07-30 00:41:49

Goa unge!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela