S K O R P I O N S O L A R

Ja då kör vi!

Publicerad 2015-09-28 05:53:34 i Graviditet,

Idag åker jag på praktikens sista dag. Får se om jag får ta igen lite senare pga frånvaro/sjukdom. Bra start på dagen är att vakna 04.20 av en hungrig bebis (❤️)  och inte somna om. Somna 23, amma 01, somna om vid 02, vakna 04.20 och stiga upp 😂 utvilad och redo... Not so very mycket. Jag lever på att vi snart kan checka av en del av höstterminen, för att sedan stiga in i nästa enorma del; c-uppsats, för att helt enkelt närma mig med stormsteg mina 100%lediga mammadagar. AH!:) lyckan! 

Hedvig har förresten tvärvuxit i sättet att vara! Hon lär sig saker sååå fort och det är häftigt att följa hennes medvetenhet och hur den dag för dag blir allt skarpare. Hon är galet rolig, alltid glad och ÄLSKAR att visa att hon kan stå (såklart när vi håller i hennes händer/midja😂) skruttan vad jag vill äta upp dig!❤️



Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2015-09-28 12:05:04

Hon är så lik din kille! 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela