S K O R P I O N S O L A R

Fina ni som besöker denna lama blogg

Publicerad 2016-04-03 09:15:04 i Graviditet,

Jag blir så glad att se att folk fortsätter klicka in här fastän jag blivit allt kassare på skriva. Jag skyller på ett fullsmockat schema och en serie! Ser väldigt sällan på tv men nu då jag börjat se en serie så tar den min tid då jag annars brukar ha bloggat osv haha. Men den där delen om fullt schema kommer ändras när april är slut, och jag är övertygad att min blogg kommer blomstra igen då! Alla mina dagar är typ fullproppade nu ah. Tre resor som ska bli av i april, födelsedagar, en flytt med allt vad det innebär, massa pappersgöra som måste fixas innan osv osv. Pjuh! 

Idag ska vi iallafall hälsa på Hedvigs morfar, dvs min pappa för er som inte kunde räkna ut det själv 😛🙈 och så Annabell hans sambo! Ska bli så mysigt!! Nu sommar barnet och mamman ska se serie och dricka första koppen kaffe för dagen men långt ifrån sista. Ahhhh! Jag är så slut idag! Pär har varit förkyld sedan Hedvig och nu jag. Hör och häpna; jag orkade knappt äta min frukost, jag som ääääääälskar frulle! Nåväl, pappa verkade lagom kaxig gällande sitt imunförsvar så vi åker dit ändå!🙈🎉❤️

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2016-04-03 10:51:06

Tror ni smittat mig också!! 😆

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela