S K O R P I O N S O L A R

Kärlek till släkt!

Publicerad 2016-02-11 22:29:59 i Graviditet,

Idag har vi besökt min faster med familj för att fira att min kusin blivit 18 år. Sådan kärlek och energi det ger att vara med dom. Underbara roliga bästa!!!! Och denna bild. Alltså. Bellali håller upp flygplan och sin hand, min lugg lever eget liv och vi skrattar ihjäl oss åt att mamma på bilderna innan såg så dödens allvarlig ut medan vi andra grimaserade. mamma som levererat på foton idag hahaha. Jag och oliver (längst fram) ville byta faces i en app men så råka mamma och faster Karin komma med i bakgrunden och appen valde att byta allas ansikten. Vi dog av skratt. Sjukt förvirrade innan vi fattade vem som var vem Hedvig vägde iallafall 11,5 kg idag på sin 8 mån kontroll.... Oh loooord!😄😅❤️


Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2016-02-11 23:05:32

Så trevligt och roligt😂😘

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-12 19:52:41

Hur lång var hon? Säger din BVC något om att hon väger mycket eller är de bara positiva?

Svar: Hon följer sin kurva så dom är positiva. Hon är 76 lång
Evelina Sandström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela