S K O R P I O N S O L A R

First day!

Publicerad 2016-01-19 07:18:30 i Graviditet,

Ja då åker jag på min första jobbdag någonsin som förskollärare, coolt. Jag har liksom en utb i ryggsäcken nu, yeyeye. Tillsammans tar jag med mig ett rejält munsår i mungipan så jag dregglar likt en bebis som får sina första tänder, samtidigt som jag inte kan le riktigt ordentligt för då spräcker jag upp allt, känns charmigt och passande.... Älskar såna överraskningar! Hmmm..... 😷 nåväl! Pepp! Haha:) Pär och Hedvig kör far och dotterdag! Finaste 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela