S K O R P I O N S O L A R

Kan detta väder vara sant!

Publicerad 2016-03-10 14:29:46 i Graviditet,

Jag sitter nu på ballis med en sovande bebis i vagn.allt jag har på mig är en sticketröja och just nu är ballis i skugga men ändå är det riktigt behagligt! Älskar att värmen kommer, eller iallafall idag. Gillar vinter och snö men ser faktiskt framemot att få styra vagn på asfalten nu! 🙈👏 idag har vi hunnit med en härlig promenad och god lunch med min syster, systerdotter och hennes vän. Myspys! Ikväll önskar jag myskväll men sambon är en aning lös i magen (läs superlös-diarre-Urk-stackarn) så tror jag får bli själv med att trycka chipset. Nåväl! Vissa dagar känner en liksom bara lycka och liv, som högst troligt beror på solen. Förstå så glad den gör många? Om hen bara visste!Hedvig cool i mina brillor, hon fattade direkt att det är attityd som gäller när en bär solbrillor 😂❤️

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2016-03-10 14:56:36

Såå fin fläta Isabelle har😘Och kola hedvig😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela