S K O R P I O N S O L A R

Nu händer det grejer

Publicerad 2016-03-07 20:54:19 i Graviditet,

Hallåa! Oj oj oj, vilka dagar! Haft en skitrolig helg och började veckan på ett megabra vis! Nämligen genom att boka en resa till Sardinien som vi (jag Pär och lillan) åker på i början av maj. Längtar sönder, ser magiskt ut! Efter bokningen osv var klar vandrade jag mor och Hedvig till min syster Linda och hennes dotter Isabelle som bor ca 10 min ifrån mig! 
Där drog vi fram pyssel, käkade pizza, drack asnaaaajs kaffelatte och spelade spel. 


Okej, jag lovar de blev fina. Vissa av dom, inte mammas dock som döljer sig bakom en blå ballong där på bilden. Ni ska va glad att ni slipper se 😂❤️

Var någon som frågade om jag kunde tipsa om hur en fjällvandrar med barn, vad som är bra att ha osv. Dessvärre har vi aldrig riktigt gjort det ännu! Gick på en dagstur bara i somras med Hedvig och då var maten i mina bröst och barnet i en bärsele eller famn! Det riktiga testet med vandring blir i sommar så jag återkommer mer då med nya färska erfarenheter! 👏👏👏 KUL med frågor osv iallafall. Vad vi flitigt kommer använda i sommar är vår nya bärstol iallafall, sjukt bra grej. (Den jag bloggat om tidigare). 

Har lite svårt att koncentrra mig och skriva "bra" just nu för mamma sitter här brevid och surrar och vill att jag ska se tvn med henne! Halvfokus ahhh 😂 
Puss adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Umeå, 25 år, mamma till Hedvig född 2015 i juni. Förskollärare som nu är mammaledig och bor i fjällen, Tärnaby med min familj. Älskar att vara mamma, fota, skriva, laga mat, måla, naturen, godis, skratt, familj, köra skoter, smoothie😋 Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela